Sławomir Wojtkowski


filozof, etyk, strateg, badacz i wielbiciel reklam

Prawdopodobnie, prawdopodobniej, najprawdopodobniej

W 1975 roku powstaje słynny slogan „Carlsberg – Probably the Best Beer In the World”, tłumaczony najczęściej na język polski dosłownie: “Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Wielu uważa go za jeden z najlepszych sloganów reklamowych XX wieku. Copywriterzy XXI wieku długo, aż 11 lat, zastanawiali się jak przebić to hasło… Nie było łatwo, ale chyba się udało.

otwarcie najtanszej apteki w Warszawie
otwarcie najtanszej apteki w Warszawie
otwarcie najtanszej apteki w Warszawie
otwarcie najtanszej apteki w Warszawie
kolejka z okazji otwarcia nowej apteki w Warszawie

Taak… Najprawdopodobniej najtańsza apteka w Warszawie. Tak tania, że potrzebuje ochrony patrolu interwencyjnego. Zdjęcia przedstawiają obserwowane z zewnątrz przygotowania do otwarcia jednej z aptek na warszawskim Ursynowie w 2011 roku oraz… efekt tych przygotowań. To najprawdopodobniej najdłuższa kolejka do apteki w XXI wieku w Warszawie.

[sw, czerwiec 2011]

Więcej o sloganie Carlsberga można przeczytać tu oraz – w nieco szerszym kontekście – tu. Natomiast prawdopodobnie najlepszą reklamę świata można obejrzeć tu.

Komentarze:

Wypowiedz się


 

-->